Dieta pentru a slabi rapid? Ar fi un vis! Dar stii, sa urmezi o dieta corecta si eficienta este mai presus de toate, o chestiune de minte.

Cine dintre noi nu si-ar dori o dieta cu care sa slabeasca rapid si mai presus de toate neaplicabila ? Cu toate acestea, o dieta de acest tip si care se potriveste perfect tuturor persoanelor, nu exista.

De fapt, fiecare dintre noi are anumite caracteristici biologice, cu un metabolism diferit si cu timpi si moduri de reactie diferite.

Prin urmare, o dieta prea drastica si slab echilibrata ar putea deveni periculoasa pentru sanatate sau, in orice caz, ineficienta.

Daca este adevarat ca putem pierde in greutate imediat prin reducerea cantitatilor din ceea ce mancam, este de asemenea adevarat ca kilogramele pierdute pot fi apoi recuperate si mai repede daca schimbarea nu afecteaza in primul rand stilul de viata al cuiva.

Care este cel mai bun mod de a slabi?

Inainte de a descoperi care este cel mai bun mod de a slabi, este necesar sa intelegem cum sa slabim: cum slabim? Pierdem in greutate – intr-un mod sanatos – atunci cand exista un echilibru caloric negativ.

Bilantul caloric negativ este produsul unei relatii foarte simple: daca caloriile pe care le pierdem sunt mai mari decat cele pe care le acumulam in acel moment, bilantul caloric este negativ. La randul sau, un echilibru caloric negativ duce la o reducere a grasimii adipoase, deoarece declanseaza lipoliza si, prin urmare, consumul de lipide celulare.

Din acest motiv, alimentatia este foarte importanta pentru a pierde in greutate si impreuna cu activitatea fizica este cea mai buna modalitate de a slabi. Esential pentru sanatate sa evitati sa o faceti singur, shake-urile vazute pe Instagram, dietele gasite pe Google, programele de slabit, sfaturile prietenilor, dar este necesar sa va bazati pe sfaturile unui medic specializat.

Doar in acel moment ne putem gandi sa combinam si mai multa activitate fizica, fie ca este de intensitate mica, medie sau mare si o vom vedea in detaliu mai tarziu.

Cum sa slabesti: 6 moduri de a slabi rapid

Pierderea in greutate intr-un mod rapid nu este o idee buna, si toti medicii nesfatuiesc. De asemenea, pentru ca nu este o pierdere in greutate de durata, ci o iluzie: pentru ca nu pierdem grasimea viscerala, ci altceva, indiferent daca sunt lichide, musculare sau altele. Cu toate acestea, exista o serie de mici trucuri, sugerate de NHS – sistemul britanic de sanatate – ca, daca incepem de la zero si dorim sa slabim, ele ne pot ajuta sa optimizam rezultatele. Alegand intotdeauna o dieta corecta si practicand regulat activitatea fizica.

  1. Nu sariti peste micul dejun

Saltul peste micul dejun este inutil, dimpotriva, ne poate determina sa mancam gustari de evitat in timpul diminetii. Micul dejun ar trebui sa fie facut, nu neaparat in stil continental, chiar si in stil italian cu o cafea si o briosa si apoi intercalat cu micro-mese dimineata.

  1. Nu sariti peste mese

Daca sarind peste micul dejun este gresit, sarind peste mese este o greseala si mai mare daca vrem sa slabim. Sarind peste pranz sau cina este o masura daunatoare si absolut inutila.

  1. Exercitiu

Am spus mai devreme: important este sa ardem mai multe calorii decat intram in corpul nostru si o modalitate excelenta de a face acest lucru este sa ne miscam. Trecerea de la simpla miscare la o activitate de intensitate mica, medie sau mare este, desigur, o idee buna.

  1. Fara alcool

Orice tip de alcool trebuie evitat. Bauturile alcoolice sunt un concentrat de calorii sub toate formele, fie ca este vorba de bere, vin sau bauturi spirtoase. Pentru a fi sigur ca nu depasiti caloriile, prin urmare, o solutie excelenta este de a minimiza berea, vinul si multe altele.

  1. Folositi o farfurie mai mica

Mancarea pe o farfurie mai mica cand suntem acasa sau intr-o pauza de pranz la birou inseamna portii mai mici. Portii mai mici echivaleaza cu mai putine calorii ingerate, ceea ce face mai usoara obtinerea unui echilibru caloric negativ.

  1. Beti multa apa

Apa este un mare prieten al corpului uman si nu numai asta: ne ajuta si sa slabim.