Probabil ai un blog cu vizitatori si cititori fideli, articole de interesante, informative si educative. Mai mult decat atat, cititorii captivati de scrierile tale aduc nou trafic pe site si influenteaza intr-un mod pozitiv mediul social prin distribuiri ale continutului.

Sau poate ai un magazin online si ai inceput deja sa comercializezi produse atractive pentru consumatori si zilnic primesti comenzi. Si poate ai reusit sa faci cateva investii in redesign, pentru ca site-ul sa fie responsive, adaptat noilor tendinte si accesibil de pe orice platforma sau dispozitiv. Si totusi, rata de conversie este oarecum in scadere si vanzarile stagneaza–  oare care sa fie motivul?

In cazul in care ai facut tot ce ti-a stat in putinta pentru a imbunatati vizibilitatea website-ului in mediul online si totusi profitul nu este cel scontat, cel mai probabil viteza de incarcare a site-ului este prea lenta.

Cum ai putea obtine o viteza de incarcare mai mare si cat de importanta este aceasta pentru o afacere din mediul online? Nu e usor sa administrezi un business si sa te ocupi de aspectul tehnic. Asadar, e recomandat sa iei legatura cu anumite site-uri specializate in web hosting, in genul https://www.thc.ro/, care te pot ajuta sa iti aduci afacerea sau blogul pe linia de plutire.

Pana atunci, iata cateva idei de care ar trebui sa tii cont in viitor:

1. Criiteriile de ranking iau in considerare viteza de incarcare a unui website

Relevanta paginilor in clasamentul motoarelor de cautare este extrem de importanta. Asa ca nu e de mirare ca viteza cu care se incarca un site poate duce avea un impact intr-un clasament. Acest criteriu are legatura cu satisfactia clientului, intrucat, o incarcare a unei pagini ce dureaza mai multe de 5 secunde, il poate face sa renunte.

2. Rabdarea consumatorului este in scadere

Consumatorii sunt mult prea nerabdatori si nu au timp sa astepte pana se downleadeaza sau incarca ceva. Mai ales cu noile tehnologii aparute in domeniul IT, viteza de incarcare este net superioara. Daca pana acum 10 ani utilizatorii erau multumiti sa astepte chiar si 8-10 secunde pana la incarcarea unei pagini, in zilele noastre, acestia nu vor sa astepte mai mult de 2 sau 3 secunde. Prin urmare, avand in vedere ca majoritatea clientilor acceseaza website-urile cu ajutorul unui smartphone, viteza site-ului a devenit o importanta majora.

Chiar daca ai un continut atragator sau oferte impatabile la produse, iti vei pierde potentialii clienti daca ignori acest aspect. Majoritatea cumparatorilor online considera ca factor decizional in achiztiile online este viteza de incarcare a unei pagini web. Clientii nemultumiti ajung sa iti acorde ratinguri negative pe diverse platforme, ceea ce iti poate crea un prejudiciu pentru tine sau pentru compania ta.

3. ‘Time is money’

Motoarele de cautare incearca zilnic sa imbunatateasca experienta de navigare a utilizatorului de pe device-urile mobile. Drept urmare, un criteriu destul de semnificativ pentru cresterea ratei de conversiei website-ului tau este dezvoltarea accesibilitatii de pe orice tip de dispozitiv.

Asadar, daca iti doresti un business online de succes ar fi util sa investesti intr-un design modern si atractiv, optimizat pentru o performanta de top. Un serviciu de gazduire premium va raspunde nevoilor site-ul tau, pe masura ce baza de clienti se dezvolta.

Indiferent ca ai un blog sau un magazin virtual, trebuie sa te axezi pe un continut educativ pentru comsumator, astfel incat sa il convingi sa isi piarda chiar si cateva minute din timpul sau pretios, navingand linistit pe site-ul tau.