ciuburciu vascar


Produsele Moldova in Bucate, cel de-al doilea brand Vascar, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria carnii din Romania, sunt disponibile prin intermediul aplicatiei mobile Bringo.

“Vesti bune! Produsele Moldova in Bucate sunt acum mai aproape de tine, prin aplicatia Bringo! Bucura-te oricand ai pofta de specialitatile crud-uscate, dar si de produsele 100% naturale ‘Alege natural, fara E-uri’, de la Vascar. Intra pe Bringo si verifica selectia Moldova in Bucate de la cel mai apropiat hypermarket Carrefour”, se arata pe pagina de Facebook a brandului.

Produsele rumenite, din gama Alege natural, fara E-uri, sunt unele speciale, unice pe piata. Produsele sunt fabricate prin coacere și afumare, procedură inovatoare ce permite nu doar păstrarea unui gust cu adevărat delicios, diferit de tot ce există acum pe piață, dar și a unui standard superior de calitate. Muschiul File Rumenit, Ceafa Rumenita, Slaninuta Rumenita, Muschiul Azuga Rumenit sau Carnatii de tara Rumeniti sunt produse create după o rețetă tradițională, la care se adaugă un plus de savoare datorita tehnologiei inovatoare ce permite coacerea și afumarea preparatelor. Din 1,3 kilograme de carne de cea mai bună calitate se obține 1 kilogram de carne rumenită în fum din lemn de fag.

Specialitățile deosebite, crud-uscate, Moldova in Bucate – Muschi file crud-uscat, Ceafa de porc crud-uscata, Salam regal, Salam domnesc, Salam zimbru si Salam Sinaia – sunt disponibile pe platforma Bringo atat vrac, cat si feliate, in ambalaj convenience.

Ciuburciu Vascar

Compania Vascar, infiintata in anul 1984 sub numele de Industria Carnii Vaslui, a fost privatizata dupa Revolutie, cand si-a schimbat denumirea si a trecut printr-o serie de investitii masive. In prezent, dupa o istorie de mai bine de 37 de ani, Vascar se dezvolta in continuare: detine o fabrica cu o capacitate extinsa de productie in Vaslui, 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei si are aproximativ 400 de angajati.

Produsele sale includ mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh, iar acestea sunt distribuite dupa cum urmeaza: la nivel national, prin magazine proprii, hypermarket-uri, magazine traditionale partenere si online; iar pe plan extern, in raioanele cu produse traditionale ale marilor magazine din tari cu importante comunitati de romani.

O selectie de produse Vascar sunt disponibile si pe platforma online eMag. “Comportamentul consumatorilor s-a schimbat foarte mult. Cel putin pe perioada starii de urgenta (n.r. martie-mai 2020), foarte multi oameni, in special tinerii, au folosit aplicatiile de curierat si de livrari, pe partea de catering. In rest, observam o scadere a traficului in hypermarket-uri: clientul se orienteaza catre comertul de proximitate, catre magazinele din jurul casei”, explica Directorul General Vascar, Vlad Ciuburciu.

“La Vascar, clientii sunt intotdeauna pe primul loc. Ne gandim la ei in fiecare moment, de aceea facem eforturi pentru a le oferi experiente unice si mese gustoase. Le respectam alegerile si exigentele si ne propunem zilnic sa ne ridicam la nivelul pe care si-l doresc, sa fim mai buni in tot ceea ce facem”, explica Vlad Ciuburciu (Vascar).