Daca esti de ceva timp pe site-ul nostru, cu siguranta ai descoperit, si nu doar o data, o serie de precizari care te pot ajuta sa-ti duci afacerea la un alt nivel. Si am vorbit de multe ori despre inscrierea afacerii intr-un astfel de director de firme, cat si despre avantajele pe care le poti obtine in urma acestui proces.

Dar suntem ferm convinsi ca, in ciuda discutiilor nenumarate pe care le-am avut pe acest subiect, inca nu esti convins daca acesta e cea mai buna optiune pentru tine. Almiteri, probabil nu ai mai fi ajuns astazi aici.

Stim ca pandemia a afectat foarte multe companii si ca bugetele pentru promovare nu mai sunt aceleasi ca odinioara. Ba mai mult, extrem de multe companii au taiat definitiv acest buget si au facut zeci de alte modificari sau chiar si-au inchis firmele.

Dar da, inscrierea unei afaceri intr-un director de firme inca poate fi cea mai buna si cea mai accesibila optiune, chiar si in vreme de criza.

Faptul ca s-au taiat bugete de promovare in mod semnificativ sau complet, poate avea un impact major cu privire la demersul unei afaceri, cu atat mai mult cand secolul in care traim este dominat de prezenta reclamelor si a campaniilor de promovare care aduc din ce in ce mai multa vizibilitate.

Dar daca esti la inceput, nu ai un buget foarte mare pentru reclama sau nu-ti doresti sa investesti foarte mult in aceasta directie dat fiind ca nu stii la ce rezultate te poti abtine, poti incepe prin inscrierea afacerii tale intr-un director sau catalog de firme.

Cat costa inscrierea intr-un catalog de afaceri

Traim intr-o vreme in care cifrele sunt mai importante ca niciodata, in special atunci cand vorbim de bugete.

In timp ce campaniile obisnuite de promovare ajung la cateva mii sau chiar zeci de mii de lei lunar (in functie de profilul companiei), fie ca vorbim despre bani sau produse, inscrierea intr-un director de firme te-ar putea costa maxim cateva sute de lei.

Aceasta actiune implica contactarea unei astfel de firme si solicitarea efectiva a inscrierii intr-un astfel de director. Ulterior numele tau se va alatura unor companii de prestigiu, iar ori de cate ori o persoana va avea dorinta de a cauta informatii despre tine, faptul ca tu te afli acolo va reprezenta un mare plus de incredere.

Eforturile sunt minime, la fel ca si implicatiile financiare necesare.