SEO joaca un rol important in orice afacere, indiferent ca vorbim de una la inceput de drum sau de una care activeaza deja de ceva timp pe piata. Daca inca nu esti familiarizat cu tot ce inseamna SEO, atunci continua sa citesti acest articol. Iti vom prezenta toate avantajele de care te poti bucura.

Partajarea canalelor

Cincizeci și trei procente din traficul către site-uri web provin din căutarea organică. Căutarea organică oferă cel mai mare trafic pe site-urile web printr-o marjă largă. Oricine isi doreste sa duca afacerea la un alt nivel, poate apela la echipa de profesionisti seo de pe https://mogu.ro/advertoriale-seo/.

Partajare de căutare

În medie, 83% din traficul de la motoarele de căutare provine din SEO și 17% din căutarea plătita.

Echitatea traficului pe termen lung

În timp ce SEO necesită o investiție de resurse în avans, clasamentele SEO, odată câștigate, au o durată pe termen lung.

Trafic organic

Traficul SEO nu are costuri media și poate oferi o ROI substanțială – mai mare decât cele mai multe canale. Motoarele de căutare apreciază și recompensează conținutul relevant pentru cititori și scris pentru ei, mai degrabă decât pentru roboți. Concentrați-vă pe optimizarea publicului dvs. țintă. Structura SEO corespunzătoare vă ajută să vă organizați site-ul dvs. pentru ca vizitatorii să navigheze și să tranzacționeze simplu si rapid.

Aliniere

Marketingul funcționează cel mai bine când toate canalele sunt aliniate pe același mesaj – inclusiv căutarea organică. Alinierea mai multor canale îmbunătățește rezultatele în toate canalele. Pe frontpress.ro gasesti si alte informatii utile despre seo si marketing online.

Conversie

Traficul SEO convertește adesea mai bine decât alte canale datorită faptului că clasamentele SEO transmit adesea încredere din motoarele de căutare. În timp ce căutarea plătită produce rezultate rapide, nu are autenticitate și, prin urmare, ar trebui să fie asociate cu strategii SEO.

Sinergia canalului

Celelalte canale de marketing generează cererea pentru a interoga motorul de căutare pentru produse și servicii, cum ar fi a ta. Dacă site-ul dvs. nu este acolo pentru a colecta cererea pe care ați cheltuit bani, concurenții dvs. îl vor colecta.

Considerare pe piață

Căutarea ecologică este o parte critică a procesului de cercetare, în special pentru produse sau servicii cu un ciclu de vânzări îndelungate. Oamenii folosesc motoarele de căutare pentru a crea o listă de candidați pentru produs sau serviciu și le folosește din nou pentru a colecta opinii și recenzii care îi ajută să ia decizii. SEO lucrează cu social media. Unele interogări sunt mai sensibile la “rezultate proaspete” și semnale sociale, care pot avea un impact și determină poziționarea în rezultatele căutării. Social Media ajută la modelarea prezenței mărcii dvs. online și conduce traficul înapoi la site-ul dvs.

Cercetare

Cercetarea SEO vă permite să înțelegeți interesul utilizatorului, intenția și construirea conținutului care se adresează publicului tinta.

Distribuția conținutului

Concentrarea asupra clădirii de legături SEO și legitime vă determină să dezvoltați conținut relevant și util pe care oamenii doresc să îl împărtășească. SEO are o acoperire globală, ceea ce inseamna ca afacerea ta poate fi cunoscuta in toata lumea. Acesta sunt motive solide pentru care serviciul SEO ar trebui să aibă întotdeauna un loc proeminent in orice business.