În timp ce înființarea unei firme de avocatură de succes și cu reputație necesită resurse practice și financiare considerabile, „biroul” nu trebuie să ia formă fizică. Datorită tehnologiei moderne, a rețelelor sociale, a unei galaxii de aplicații și stocare în cloud, orice avocat – indiferent dacă este nou licențiat sau experimentat – poate lansa o firmă de avocatură virtuală. O practică profesională de avocatură care există online printr-un portal sigur și este accesibilă atât clientului, cât și avocatului, oriunde părțile pot accesa internetul este o idee excelenta. 

Tot ce aveți nevoie este un computer funcțional, o conexiune securizată la internet, e-mail și software pentru scrierea, editarea, salvarea și transmiterea în siguranță a formularelor și a altor documente. Dacă aveți un nume de firmă cunoscut, o reputație excelentă în comunitatea juridică și o bază fidelă și fidelă de clienți, de ce nu?

1. Înființează-ți firma de avocatură virtuală

Prima ordine de sarcini este să obțineți o adresă online – numele dvs. de domeniu. Site-ul dvs. web este fundamentul firmei dvs. de avocatură virtuale, deoarece de fapt ESTE biroul dvs. de adavocatonline. Acest lucru face ca cumpărarea unui nume de domeniu pe care clienții actuali și potențiali să si-l amintească și să-l asocieze cu serviciile dvs. juridice este extrem de important. Merită să vă petreceți ceva timp gândindu-vă la extensia de domeniu. Desigur, cea mai recunoscută extensie de domeniu din lume este .com. Dar există de 30 de ani și, în acel timp, multe dintre cele mai bune și mai memorabile nume au fost deja luate.

2. Proiectează-ți spațiul de birou digital

După ce ati decis aspectul general al firmei dvs. de avocatură virtuale, trebuie să il decorați. Cum vrei să arate spațiul tău de birou? Deși este posibil să nu aibă canapele confortabile și cafea K-Cup, pagina de pornire a site-ului dvs. web este sala dvs. de așteptare. Este poarta către cabinetul dvs. de avocatură virtual și, prin urmare, vă reprezintă pe dvs. și pe afacerea dvs. Ambianța este esențială – clientul de avocați online ar putea petrece doar trei secunde pe site-ul dvs. înainte de a decide să facă click sau să plece. Pe măsură ce dezvoltați pagini dincolo de pagina principală, luați în considerare aceste lucruri:

• Cât de ușor de utilizat este site-ul dvs. de firmă de avocatură virtuală? Vizitatorii pot găsi rapid ceea ce caută?

• Ar trebui să le oferiți vizitatorilor un stimulent pentru a vă „întâlni”?

• Ați inclus o declarație de misiune care să ofere clienților o idee despre cine sunteți în spatele ecranului?

Întâlniri cu clienții

Odată ce s-a format o relație avocat-client, de multe ori nu este nevoie de întâlniri fizice – cu excepția înfățișărilor în instanță care necesită prezența clientului. Telefoanele mobile, tabletele și laptopurile fac posibile conversațiile „față în față” aproape oricând, oriunde. Unii avocați preferă să-și întâlnească clienții cel puțin o dată în persoană. În aceste cazuri, întâlnirile pot fi aranjate la o cafenea locală. Dacă este nevoie de o intimitate mai mare, unele clădiri închiriază săli de conferințe în fiecare zi. Când un avocat virtual are nevoie de acces mai des la un spațiu fizic – să presupunem că se implică într-un caz care implică negocieri frecvente făcute personal – se poate alătura unei organizații care oferă nu numai săli de ședințe separate, ci și spații creative în care să lucreze. Accesand ziare.com vei invata si mai multe despre cum sa iti muti serviciile juridice in mediul online.