Doresti sa profiti de potentialul extraordinar de generare a traficului oferit de motoarele de cautare, dar nu ai timp, abilitati sau personal calificat in firma ta pentru a te ocupa de implementarea strategiilor de SEO?

Exista o solutie simpla si dovedita eficace: incredintezi misiunea de a te pozitiona mai bine in motoarele de cautare unei agentii de SEO si marketing online specializate.

In 2020, Agentia re7consulting din Bucuresti s-a evidentiat prin asigurarea unei cresteri semnificative a vizibilitatii in rezultatele Google, atat pentru clienti, cat si pentru site-ul propriu.

Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa alegi furnizorul de servicii SEO si echipa de experti care se potriveste cel mai bine ambitiilor tale.

  • SEO nu este ceva magic sau miraculos:

SEO nu este o stiinta oculta. Nu exista niciun truc care sa permită unui site web sa ajunga brusc pe locul 1.

Google este foarte clar, nu are nici un fel de „relație speciala” cu nici o companie SEO.

Prin urmare, nimeni nu va poate promite primul loc in rezultatele cautarilor.

Deci, daca o agentie SEO pretinde ca plaseaza o pagina noua imediat pe primul loc, mai ales pe un cuvant cheie competitiv, ar trebui sa fii precaut.

  • O abordare SEO de calitate necesita timp:

Cand lansezi un nou magazin online, trebuie sa ai rabdare. Google arata clar: timpul de asteptare pentru rezultatele SEO variaza intre minim 4 și 12 luni.

Trebuie amintit, la semnarea contractului, daca o agentie SEO te asigura ca rezultatele vor fi rapide in cateva zile sau o saptamana, asta denota doua ipoteze :

  • Compania SEO va utiliza metode care vor da rezultate temporare si apoi Google va aplica o penalizare website-ului tau.
  • Compania SEO ofera cuvinte cheie care sunt foarte usor de pozitionat, deoarece nu sunt foarte competitive. Aceste cuvinte cheie nu iti vor aduce niciun profit, dar va trebui sa platesti agentia de SEO chiar daca nu ai rezultate.

Asadar, ai nevoie de timp si rabdare, de o strategie pe termen lung, nu de rezultate miraculoase si imediate.

  • Potentialul SEO al website-ului tau este la fel de mare ca potentialul afacerii tale:

Google arata clar ca intreprinderile mici locale nu vor fi niciodata egale cu concernele internationale globale care opereaza in acelasi domeniu.

Acest lucru se datoreaza designului Google, care a creat un  algoritm care reactioneaza la popularitatea unui site web. Bineinteles, website-ul unui brand mai mic si necunoscut va fi mai putin popular decat un brand global.

Acest lucru nu inseamna, desigur, ca totul e pierdere de timp. Construirea brandului, pastrarea si fidelizarea clientilor sau achizitionarea de clienti noi cu ajutorul marketingului prin continut sunt solutii eficiente pentru a-ti imbunatati vizibilitatea in motoarele de cautare.

O agentie de marketing online te poate lamuri mai bine in ce consta optimizarea SEO si ce poate face pentru afacerea ta.

  • O agentie specializata in SEO trebuie sa iti inteleaga bine afacerea:

Google arata clar, daca o agentie de marketing digital nu este interesata de afacerea si industria in care activezi, nu va aduce rezultate. De ce?

Pentru ca daca o companie SEO nu intelege care este avantajul tau unic competitiv (USP), cine sunt clientii tai,de ce si cum cumpara de la tine, cine este concurenta ta, ce canale de publicitate folosesti, nu va putea fi pe deplin implicata in cresterea afacerii tale.

  • Nu apela la o agentie SEO daca nu esti gata sa efectuezi modificari pe website:

Activitatile de SEO nu sunt doar servicii externalizate de marketing online. Este o colaborare intre dezvoltatori, specialisti in marketing digital si alti experti.

Daca nu esti pregatit sa aloci resurse pentru a imbunatati rezultatele site-ului, in timp, nu te ajuta sa apelezi la o agentie care ofera servicii SEO.

Daca doresti sa colaborezi cu o agentie SEO, iata ce trebuie sa iei in considerare:

  • Fii pregatit mental pentru modificari pe site sau chiar pentru o revizie completa.
  • Ai rabdare, pentru ca SEO necesita timp (si investitii financiare).
  • Fii pregatit sa investesti intr-un audit al site-ului web.
  • E bine sa fii deschis la schimbare si sa intelegi rolul agentiei SEO in cresterea afacerii tale.