In lumea de astazi, mentinerea prezentei online este una dintre cele mai eficiente modalitati de a va promova brandul. Vizibilitatea online le permite persoanelor sa-si conecteze marcile cu clientii. Le permite oamenilor sa ofere actualizari si informatii despre produsele si serviciile lor. In plus, o prezenta online le permite proprietarilor de afaceri sa interactioneze direct cu publicul lor.
Unul dintre factorii cheie in obtinerea succesului online este colaborarea cu o agentie de publicitate de incredere. O astfel de agentie detine experienta si cunostintele necesare pentru a crea si implementa strategii personalizate, adaptate specificului afacerii dumneavoastra, astfel incat sa atrageti si sa retineti atentia publicului dvs. Vom explora cum colaborarea cu o astfel de agentie poate contribui semnificativ la atingerea obiectivelor de crestere a vizibilitatii online si la dezvoltarea afacerii dumneavoastra in mediul digital.
Construirea unei campanii SEO
Adevarul este ca optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) nu este atat de dificila pe cat se crede uneori. La fel ca majoritatea industriilor, acesta urmeaza principiul Pareto, in care 20% din eforturile tale produc 80% din rezultate.
Vestea buna este ca nu trebuie sa angajezi un expert SEO profesionist pentru a face acest lucru pentru tine. Vestea proasta, insa, este ca pur si simplu nu exista suficient spatiu in acest articol pentru a acoperi fiecare element in detaliu. Cu toate acestea, sfaturile mele enumerate mai jos va pot ajuta sa va indreptati in directia corecta atunci cand vine vorba de a construi o campanie SEO de succes (si necomplicata).
Optimizare On Page
Sa incepem cu optimizarea elementelor de pe pagina ale site-ului dvs. (adica tot ceea ce apare in browserul web al vizitatorului).
Primul pas si cel mai de impact este sa incercati sa va clasati pentru un cuvant cheie tinta principal care nu este numele companiei dvs. Daca sunteti o companie locala, pur si simplu clasarea pentru [Numele orasului + Industria] este adesea o strategie eficienta. Pentru afacerile de comert electronic precum a mea, trebuie sa fiti mai creativi.
Adesea, cuvintele cheie pot fi intuite cu putine presupuneri educate. Daca aveti nevoie de ajutor pentru a le gasi, va sugerez sa utilizati versiunea de incercare gratuita a oricaruia dintre aceste instrumente de cercetare a cuvintelor cheie:
• Moz Keyword Explorer
• Ahrefs
• SEMrush
• KeywordTool.io
Asigurati-va ca fiecare articol si pagina de continut are un cuvant cheie dedicat si ca aceste cuvinte cheie apar atat in titlul, cat si in textul continutului (desigur, de asemenea, nu le fortati). In plus, puteti face optimizari pe pagina mai mici, dar vitale, cum ar fi acestea:
• Comprimati dimensiunile fisierelor de imagine (in mod ideal, < 1 MB per imagine).
• Impartiti continutul in sectiuni de patru paragrafe sau mai putin.
• Evitati paragrafele mai lungi de patru linii vizuale.
• Includeti hyperlinkuri catre site-uri web autorizate (aproximativ patru sau cinci la 1.000 de cuvinte).
Optimizare Off Page
Ceea ce profesionistii SEO numesc optimizare SEO On-Page se refera la construirea de hyperlinkuri care directioneaza inapoi catre continutul tau de pe alte site-uri web. De obicei, acest lucru se realizeaza prin crearea de continut extraordinar la care alte gazde web se leaga in mod voluntar pentru a-si ajuta cititorii. Desi construirea unui profil de backlink solid nu se poate face intr-o zi, puteti face totusi imbunatatiri mari.
Sugestia mea este de a crea o gama larga de backlink-uri pe retelele sociale. Toate profilurile tale sociale, de la Facebook la TikTok, ar trebui sa includa un link catre pagina de destinatie a site-ului tau. Acelasi lucru este valabil si pentru pagina dvs. Compania mea pe Google. In esenta, orice pagina de socializare asociata cu afacerea dvs. ar trebui sa includa un link catre pagina site-ului dvs. si numai aceasta va poate construi o duzina sau mai multe backlink-uri.
In afara de asta, recomand sa incepi o sectiune de blog pe site-ul tau web care sa includa continut cu adevarat util pentru cititorii tai. Daca scrisul dvs. este cu adevarat de top si il distribuiti suficient de larg, puteti obtine backlink-uri pe masura ce continutul dvs. incepe sa devina viral si mai multe magazine il promoveaza.
Optimizare tehnica
Pentru antreprenorul obisnuit, tehnicile tehnice SEO sunt putin coplesitoare si ies din profunzimea noastra (vorbind din experienta aici!). Daca nu sunteti foarte priceput la tehnologie si nu va pricepeti la backend-ul site-ului dvs. web, va recomandam sa consultati un dezvoltator web pentru a va ajuta. Cu toate acestea, modificarile mici si imediate pe care le puteti face pentru a imbunatati performanta tehnica SEO a site-ului dvs. includ:
• Asigurati-va ca fiecare pagina are certificare SSL.
• Asigurati-va ca utilizati o gazda web rapida (de exemplu, timp de incarcare a browserului < 2 secunde).
• Stergeti orice continut duplicat de pe harta site-ului dvs.
• Activati AMP HTML de la Google pentru a creste viteza continutului pe dispozitivele mobile.
Stapanirea SEO nu este usoara, dar nu este prea greu sa-ti dai seama de elementele de baza. Vestea buna este ca puteti face imbunatatiri rapide si de impact site-ului dvs. si puteti imbunatati vanzarile afacerii dvs. practic peste noapte, punand in aplicare sugestiile SEO pe care le-am subliniat mai sus. Implementati aceste sugestii SEO on-page, off-page si tehnice pentru a vedea singur.